Hur får jag mina jobb?

Anna om I'VE BEEN WATCHING YOU FOR SO LONG:
Hur får du dina jobb? Går du dit och lämnar cv eller mailar/ringer du dom? :)

Jag har faktiskt inte något CV. Jag har faktiskt aldrig sökt något av de jobben jag har idag iheller.
Jag praktiserade på Harmony, ni vet praon man har i åttan? Då tyckte ägaren av Harmony/min chef att jag var duktig. Så han erbjöd mig jobb där. Egentligen bara sommarjobb men jag fick jobb även innan det också!
Sen så ''sammarbetar'' Harmony med Kulhuset, och det hade lite folk häromdagen så kom dem till oss och frågade om vi hade någon som kunde hjälpa till där just den dagen. Så frågade min chef om jag kunde ställa upp, så sa jag ja, visst! När jag var klar där för dagen fick jag ett sms av min chef, ''De tyckte du var duktig, blablabla och om jag kunde jobba där dagen därpå (idag) igen. Och det kunde jag. Och nu ger dem mig bara mer och mer jobb! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: