She comes and goes.

Hello there! Jag vet, jag vet. Jag suger på att uppdatera er om mitt "händelserika" (läs:urtråkiga liv) liv. Mina dagar ser desamma ut varje dag och helgerna är desamma de också. Jag går i skola, jag tränar och jag pluggar. När jag får får två sekunder över spelar jag spel på mobilen, umgås med mina vänner eller sover.. På helgerna jobbar jag, numera varje helg, och de timmar jag inte jobbar, sover jag och umgås med vänner. 
Nu tror jag att ni är rätt så övertygade om att ni inte går miste om något? Aight! 
Iallafall, mitt liv, utöver alla tråkigheter så har jag yterliggare tråkigheter. Är hos läkaren mer än jag orkar med, ska börja på behandlingar osv. Don't worry, jag ska ingenstans, kommer uppdatera här om ett par månader igen, men jag ville bara framföra att jag är allmänt trött och nere vilket påverkar bloggandet också. Orken finns somsagt inte där. Men, jag vill försöka bättra på det. Vill kunna läsa om ett år och se vad jag gjort! 
Nu har ni fått lite update, hoppas det räcker för idag! Ta hand om er så ska jag göra detsamma. Kram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: