Jag och sängen

Hejsan hoppsan! Hoppas allt är finfint med er. Själv mår jag inte så jäkla bra, dock betydligt bättre jämfört med tidigare idag då jag legat i sängen och sprungit fram och tillbaka från toaletten. Mer behöver jag inte säga va?
Var dock med pappa vid tolv då det brast. Tyckte så synd om honom, fick köra och släppa av mig hemma sen tillbaka för att köpa nya stolar igen.. LOVE YOU
Ikväll, ska jag ta det lugnt till filmer, köpt hem Frödinges (heter den så?) kladdkaka och godis. Skulle egentligen inte haft en syndardag denna veckan, men eftersom att jag inte ätit på ett dygn så kände jag att jag kan vara värd det efter denna dagens händelser. 
Trevlig lördag på er och ta hand om varandra! Kram från sjukisen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: