I'VE BEEN WATCHING YOU FOR SO LONG

Jobbat sju timmar idag.. Duktig jag känner mig hihi! 
Har två jobb nu, för en som inte förstått det. Jobbar på Harmony och Kulhuset.
Kulhuset är ett äventyrsland för småbarn! För mig som egentligen älskar barn så är det perfekt ju!
Fast huvudvärken kommer varje kväll tack vare den ljudnivån de håller. Men det får man ta!
Ska gå och sova en stund, galet trött. Ikväll åker jag antingen in till Malmö och är värdinna på Deep Club (ojoj,visste ni inte va!) eller så åker jag och sover i Robins lägenhet med Belinda. Vi får se vad jag orkar.
Puss
Postat av: Anna

Hur får du dina jobb? Går du dit och lämnar cv eller mailar/ringer du dom? :)

2011-07-14 | 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: