Något nytt.

Anonym om Svar på kommentar:
Hej! 
Ville bara säga att det du gör för att få lockar i håret är fel sätt. Antar att du fick tipset av handbollstjejerna? Jag gav den ena tipset. :)

Man gör såhär.. Att man tar allt hår upp på huvudet och snurrar den riktigt hårt så den själv viker sig som en boll. Sätt sedan fast den med hårnålar (snoddar ger fula märken). Efter det fuktar du "bollen" med vatten och sprayar sedan hårspray på. Sen sover du med det och på morgonen tar du ut det, rufsar till i håret (ev. hårspray/mousse), så är det klart! :)

Hopppas det funkar nu, för det är rätt! ;)

Någon till som kommenterade angående krulligt hår. Så nu har ni en del alternativ! :D
Och förresten så går jag inte på handboll mer så det var inte av dom..
Postat av: Erika

svar: aw vad gullig du är! nja, jag dör inte precis av min sjukdom. men det förstör mitt liv typ. hoppas jag får träffa dig när jag drar till skåne! du verkar vara en sån fin person.

2010-10-24 | 01:41:56
URL: http://yourmysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: