Svar på kommentar

Anonym om jag ger upp.:
sätter du sån mousse i håret sen sätter upp håret i en knut för att få det lockigt/ vågigt, elr hur gör du ? :), svara gärna!

Ja, precis! Vissa säger att det är bättre att ha blött hår, sedan ta i mousse och sätta upp det i knorrar eller bara en knut. Jag har testat båda, och då var mitt hår blött och det funkar inte så bra på mig iaf. Kanske funkar perfekt på dig, testa dig fram. Annars, ta mousse i torrt hår, sedan knut. :) Kamma/borsta inte håret efter du tagit ut toffsen, då förstörs lockarna. :) Så gör det innan.
Hoppas svaret dög!
Postat av: Anonym

Hej!

Ville bara säga att det du gör för att få lockar i håret är fel sätt. Antar att du fick tipset av handbollstjejerna? Jag gav den ena tipset. :)



Man gör såhär.. Att man tar allt hår upp på huvudet och snurrar den riktigt hårt så den själv viker sig som en boll. Sätt sedan fast den med hårnålar (snoddar ger fula märken). Efter det fuktar du "bollen" med vatten och sprayar sedan hårspray på. Sen sover du med det och på morgonen tar du ut det, rufsar till i håret (ev. hårspray/mousse), så är det klart! :)



Hopppas det funkar nu, för det är rätt! ;)

2010-10-23 | 22:42:00
URL: http://ssinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: