svar

Julia om OH NO:
Vad har fått dig att vilja välja Thorn Business School? =)

Deras sätt att presentera skolan, deras blankett jag fick, deras välkomnande och hur de brann för elever.
Sen också för att skolan är förberedande för jobb och högskola. Efter dina tre år där kan du skita i högskola (typ) och kan lätt få jobb senare. Du skaffar kontakter lätt, pga praktiken som varar i 11 veckor och deras stora kontakt fält (som de jobbar med). De har inte alla ämnen var för sig, utan de kör en kombination av alla ämnen samtidigt men du får ändå all den undervisning du hade fått på andra skolor, bara det att dem gör det roligare. (Enligt mig)
Sen ligger den centralt i Malmö och sådant också.
Postat av: Vanessa Jensen

Vad roligt att du vill börja gå där. Då jag skulle välja gymnasium, så skulle dom öppna den skolan redan då. Men den la ner ifrån ingenstans, annars hade jag gått där nu. :)

2010-12-19 | 10:31:34
URL: http://nessanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: