OH NO

Dag 13 – Den här veckan
Har varit dryg som fan. Plus på att Fredrik har varit här lite.
Men orka att dom håller kvar oss en vecka till, vi har fan inte gjort något. ONÖDIGT.
Måste typ, dra veckans roligaste.. Idag så mötte jag Fredrik i skolan, helt pissed of typ.. Så frågar jag såklart vad det var, han bara: Vi ska ha en gul bäver på våra skoltröjor.. Och så ska där stå, kan innehålla spår av bäver..
Vafan? Tycker fan synd om han. Vem fan vill ha en bäver på sin skoltröja? Lite kul och lite ''i don't get it''.

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Hm.. Ingen jävla aning.. Haha, ska bli bättre med att fotta outfits nu när jag ska börja leva igen.

Dag 15 – Mina drömmar
Har väl en dr4öm som alla har, att bli modell. Fått galet många tips på olika sånna, argenturer något..
Sen, har jag väl inte velat direkt. Vet inte om jag har längden och jag vill inte kasta bort min ungdom.
Men det är en dröm.
Min absolut största är att gå ut skolan med strålande betyg och komma in på Thoren Business School i Malmö. Sedan gå på högskola och rikta in mig på Mäklarlinjen. Har nog alltid funnits en liten sådan tanke i mitt huvud. Har varit inne på inredare och sådant också. Men mäklare, känner att det tilltalar mig.
Men fan, hinner ändra mig igen. Och skit i om det är många skolår, när jag är klar har jag gott om pengar och ett bra jobb.

Dag 16 – Min första kyss
Do noot remember.. Haha
Postat av: Julia

Vad har fått dig att vilja välja Thorn Business School? =)

2010-12-17 | 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: