When you love someone but it goes to waste

Hej fina ni. Jag är så trött på skolan och alla dessa arbeten vi har. Om två dagar ska jag vara klar med mitt SO arbete, nästsista vi gör inom SOn innan vi avslutar vår tid på Vannhög. Det har gått så fruktansvärt fort alltihopa. Jag kommer ihåg första klassträffen som igår, från att ha gått i en klass med människor från samma kultur som jag, från att gå till en klass med massa olika spännande kulturer, det var skrämmande. Men guuud vad jag har lärt mig. Idag hade jag aldrig kunnat se ner på någon med en annan kultur än vad jag själv är ifrån, för de är så fina människor allihopa. Jag tror på att varje individ, spelar ingen roll vilken bakgrund de har, har en fin sida! En sida alla kan lära sig att tycka om.
Postat av: lol?

what the fuck, varför var det skrämmande att möta nya kulturer?

2012-05-09 | 08:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: