Stockholm!

Stockholm.
I torsdags åkte jag till stockholm, bilade dit med Martin och hans vänner. Vid 12-1 tiden (natt) var jag framme hos min älskade Robyn. Jag log seriöst hela vägen från södra till norra Stockholm, just för att jag visste att snart träffar jag Robyn! Spenderade natten hos henne, morgonen därpå åkte jag med henne en sväng till hennes jobb, (skobutik) köpte två par as snygga skor! Ett par ballerina och ett par högklackade, liknande JC skorna. Därefter, tog jag mig från hennes jobb (norra Sthlm) till södra Stockholm där de andra väntade på mig, jag klarade tunnelbanorna och busarna helt själv!! Så stolt! Haha. Sen var det dags för en tripp på stan, fila i gamla stan, sedan drog vi till Gröna Lund. Vi såg Lmfao och hoppade runt! Det var så sjukt crowded. Sen hämta
Robban mig och så åkte vi hem och slog på en film och pratade en bit in på natten. Idag, åkte vi först inom Nacka forum för att kolla lite, slutar alltid med att Robyn shoppar istället för mig. Dumma mig hehe.. Sen släppte hon av mig på hotellet och vi sa hejdå sedan satte jag mig i bilen hem.
Robyn är min ängel. Ingen kommer någonsin kunna ta den platsen hon har, ingen. Hon kan mig in och ut, upp och ner, från höger till vänster, you name it. Jag är evigt tacksam för att hon alltid ställer upp. Evigt tacksam för att hon tar sig tid för att lyssna på mig. Jag älskar dig storasyster, det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: