5 sanningar om bloggaren herself!

1. Jag är sjukt paranoid. Kvittar var jag befinner mig, så tror jag alltid att någon iakttar mig. Om det så är när jag cyklar hem på kvällen, dagen, morgonen, vad som helst. Eller om jag ska sova. Vänder mig om säkert tio gånger för att kolla om någon är där.
2. Jag är som en mamma till mina vänner. Jag bryr mig alldeles för mycket, eller jag tycker inte det. Men jag tror dom kan tycka det ibland. Försöker alltid få dom att tänka om en extra gång innan de gör något. De går som det går.. Haha! Men jag älskar att se mina vänner glada och jag vill bara dem deras bästa!
3. Jag hatar att bråka med folk. Vissa är typ "bra" på det, men jag suger verkligen. Så här går det till typ. 
- Du är så jävla dum i huvudet, falsk f'tta, jävla h'ra.. 
Jag - Tråkigt att du tycker så :) 
Haha, grym eller?
4. Jag är rädd för kärlek. Verkligen rädd, varför vet jag inte. Rädd för allt det kan medföra, rädd för att göra fel, känna fel, VÄLJA fel, falla fel. Jag kan knappt träffa killar, okej ärlighet Sara.. Jag kan inte träffa killar. Jag ballar ur. Fråga mina älskade vänner.
5. Jag har ett öga för dyra grejer. T.ex om jag är inne på en hemsida, så hittar jag en snygg klänning (jätte kräsen) så går den på ca 3000kronor. Så är det varje gång! Kan vara för att jag gillar när det ser annorlunda ut, och en sån klänning får man oftast inte för under 1000lappen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: