VÄNNER/RELATIONER

1.    Är du & Ebba ovänner? – No we’re not.

2.    Har du lärt känna mycket nytt folk det här året? – Ja, det har jag! Om inte, så har jag i alla fall lärt känna en hel del väldigt mycket bättre. Både positivt och negativt.

3.    Vem är din bästavän? – Hatar detta ordet. De som står mig allra närmast just nu är Hanna, Nadia och Ebba.

4.    Bästavän/ bästavänner? – Hanna, Ebba, Nadia.

5.    Finns det någon vän du glidit ifrån men önskar du aldrig gjorde? – Ja, det finns det. Och denna person är så mycket som Mirza Dubicanac.

6.    Hur lärde du känna Ebba Bengtsson& hur skulle du förklara er vänskap? – Vi lärde känna varandra genom före detta ”vänner”. Just nu är vår vänskap lite risig, men den finns där. Vi har inte umgåtts på år och där finns anledningar till det också, men dem håller jag för mig själv. Men hur som helst, så vänder jag och Ebba oss till varandra när det är något vi vill dela med oss av, ha hjälp med. Ja, vad som. En vän jag aldrig kommer släppa i första hand.

7.    Vem brukar du vara med i skolan? – Det är olika. Mest Hanna och Nadia. Fast vi brukar hänga alla flickor på rasterna.

8.    Vad har hänt med Ebba? Har du bytat ut Ebba med Hanna? – Bytt ut? Nej. Verkligen inte. Det tycks komma annat emellan för att Ebba och jag ska kunna ses, så det är vad det är.

9.    Är du aldrig med Mirza och hon Stephanie Simic? – No, I’m not!

10.  Stör du dig på någon väldigt mycket just nu? – Haha, ja.. Det gör jag. Vem/vilka håller jag för mig själv!

11.  Erkänn att Nadias humor är galen? – Haha.. Den är fett galen. But I love it. And her!

12.  Kan du se oss två någonstans på en båt och supa skallen av oss och festa all night long? (jag kan hehe) – Ja Nadia, du och jag.. Vi är fucked up! Hoooppas du kan hänka Malta!!

13.  Vad är Nadia i dina ögon? – Fett snygg brud, glädjespridare, omtänksam tjej, helt underbar helt enkelt.

14.  Varför umgås du knappt med Ebba mer? – Annat kommer emellan tyvärr. Även om det var det de inte skulle göra så tycks det göra det i alla fall!

15.  Vilka i din klass kan du vara med även om ni inte står varandra? – Hade säkert kunna umgås med varje individ. Bara det att man ansluter sig till vissa mer. Tycker om alla på sitt sätt!

16.  Hur ska en vän vara för dig? – Omtänksam, rolig, givmild, galen, spontan, trevlig, snäll. Visa ett engagemang när jag behöver henne/honom

17.  Hur är din relation med Hanna? Bäst. Världens underbaraste.

image description

18.  Hur mycket gillar du Hanna som person? – Extremt mycket. Vi har fått en så sjukt jävla bra kontakt de senaste månaderna. En fantastisk människa.

19.  Beskriv Hanna med 5 ord. – Sprallig, glad, finast, rolig, skrattglad.

Postat av: NADI FÖRFAN, THE ONE AND ONLY!

ÄNTLIGEN KOM SVAREN SARA HEHE!

Vill egentligen bara säga att jag är så jävla glad för jag kommit dig så nära. Vi klickar helt enkelt!

Du och jag tillsammans, är som två galna vodkaflaskor ( om de kunde prata då... ) (okej jag vet inte vad jag snackar om men.. haha)

Vi pratar alltid om två olika saker, och sen faller vi ut i skratt haha!Du är så jävla klockren.

Jag har nog aldrig träffat en ärligare, mognare, och härligare tjej förut. På två sekunder kan du få mig att le, eller skratta. Jag hoppas jag får åka till malta. Jag kan bara se det framför mig!! Hade varit så jävla perfekt! Fast vi hade nog hamnat på stranden varje kväll.. utan kläder, bredvid någon random. Vi är så crazy ihop, så du är fan lätt en av de personerna jag kan se mig själv utomlands med.

Du ska veta att du är en obeskrivlig tjej, som är starkare än tusen andra människor. Oavsett vilka hinder du kommer förbi, klarar du dig, annars då fixar jag, så du gör det. (och toooo bad for de killar som aldrig får lov att röra eller se dig.. FÖR BAAAAAAAAAAANG, DE MISSAR NÅGOT JÄVLIGT GUDOMLIGT.. DIN SEXIGA JÄVEL) Jag älskar dig min fina vän och jag ser fram mot många galna sara och nadia minnen. Puss på dig min vackraste partypingla. - Glöm aldrig att du är gudomlig, min bästa sara. BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGG LOVE<3

2012-03-08 | 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: