Vad vill ni se mer av?

För att ni ska fortsätta klicka in här på min lilla blogg och tycka det är intressant, vad vill ni då läsa om? Jag ger er fria händer angående min egen blogg, så snäll är jag! Så kom med förslag, jag är öppen för det mesta! Kram
Ta denna bilden som ett "It's up to yooooou" Haha!

Postat av: Anonym

fler outfits

någon slags bekännelse eller liknande. lite "lär känna mig" liksom

2012-03-21 | 21:12:40
Postat av: Anonym

typ kanske mer privata saker (:

inte om du vill såklart, men typ, förhållanden, hur du berätta allt för dina föräldrar också såna saker..

har aldrig haft det lätt att berätta för mina föräldrar så :/

och förresten ,vad tycker du om engångsligg eller att man har sex med en kompis men inte är tillsammans?

2012-03-21 | 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: