Killar/sex/relationer/tips

1.    Vem av dina ex har du bäst kontakt med idag? – Fredrik!

 

2.    Har du någonsin velat gå tillbaka till ett ex och isåfall vem? – Ja, det har jag. Det skulle väl vara Fredrik sådana fall. Endast för att vi hade ett tryggt förhållande och visste var vi hade varandra. Vad som stoppade mig är väl att jag ser framåt och inte bakåt. Så är läget idag i alla fall!

 

3.    Är du ovän med ett ex idag, isåfall vem? – Hm.. Inte direkt. Känns meningslöst att bråka när man faktiskt tyckt bra om varandra en gång!

 

 

4.    Vad ska en kille göra för att få dig att falla hårt? – Han ska våga visa/stå att det är jag som gäller. Han ska inte vara för på, han ska låta mig andas. Killar som väntar ett tag på ”beröring”, jag smälter. Det visar bara att det inte är det han är ute efter, det är mer än så. Och det får mig att dö.. Älskart. Typ, första gången man ses, så avslutar man med en kram, istället för att smutsa till det med en kyss.. Jag kanske är ensam om det, men då får jag vara det!

 

5.    När hade du sex senast? Lite mer än 2 månader sedan tror jag!

 

6.    Hur många har du haft sex med? – Ha ha ha..

 

 

7.    Har du någon gång haft sexuella tankar som involverat mig och vindruvor? – Ja Ola.. Sjuka tankar om dig och vindruvor.. BLINK

8.    Saknar du inte Fredrik någon gång? – Klart jag gör det! Han är en fantastisk människa på så många olika sätt. En av få som förstår mig rakt igenom.

9.  Skulle du kunna bli tillsammans med Fredrik igen? – I nu läget, nej.

 

10.  Varför blev det inget seriöst med dig och din senaste ”kille”? - Jadu.. Säg det! Var väl lite för mycket problem som kom emellan.

11.  Vad hände mellan dig och Jonathan? – Kan inte sätta ord på vad som direkt hände.. Börja bli längre och längre tid innan vi hörde av oss till varandra. Saker var helt enkelt inte som de ”brukade” och vi knasade till det ganska rejält båda två!

12.  Hur är din relation med Fredrik idag? – Den är bra och dålig. Det är väldigt komplicerat och med all respekt lämnar jag det lite utanför bloggen. Kan säga som så, att vi pratar idag i alla fall. Som vänner.

13.  Vad ska man göra om man är osäker pä om man verkligen har känslor för någon? – Tänka sig in i situationen utan personen, om det var så att du blev ”lämnad”. Hade du tyckt det var jobbigt har du väl förmodligen känslor. Blir du glad av personen, han/hon får dig att känna dig speciell och du får lyckorus. Då tror jag att du är ganska tagen! Prata ut med henne/honom så borde det lösa sig.

14.  Hur går det med killarna? – Är faktiskt inte på jakt efter någon kille just nu. Men kommer där någon intressant så varför inte. Men överlag så är jag inte ute efter något. Sååå, det går väl.. Inte bra, men det är typ så jag vill ha det. Haha!

 

15.  Vad ska en kille göra för att få dig att falla hårt? – Han ska våga visa/stå att det är jag som gäller. Han ska inte vara för på, han ska låta mig andas. Killar som väntar ett tag på ”beröring”, jag smälter. Det visar bara att det inte är det han är ute efter, det är mer än så. Och det får mig att dö.. Älskart. Typ, första gången man ses, så avslutar man med en kram, istället för att smutsa till det med en kyss.. Jag kanske är ensam om det, men då får jag vara det! Jag vill ha det enkelt, det ska kännas tryggt och rätt från början. Bevisa för mig att det är seriöst.

 

16.  Beskriv din drömkille – Lång, muskulös, mörkhårig, fint leende, bruna eller blåa ögon, mysigt skratt, välkomnande famn. Lite skäggig.. Lite morgonruffs hår. Simple as that! Fast konstigt nog lyckas jag alltid falla för motsatsen.

 

17.  Hur är det med distansförhållande? – Jag trivdes bra med det under tiden jag träffade Jonathan. Jag hann längta, jag hann sakna. Det var spännande och mysigt. Jag uppskattade tiden så mycket mer när vi väl sågs.

 

18.  Bästa "get over your ex" tipset? Ta bort allt som påminner om honom. Sms, presenter, nummer, bort från Facebook, överallt tills han inte längre ”cross your mind”. Så jag gör, och det fungerar, varje gång!

19.  Beskriv en "perfekt" pojkvän för dig? -  Han ska vara lätt att prata med, jag ska känna ett förtroende hos honom. Lätt att skratta med, alltså måste där finnas en viss humor hos honom. Han ska gå ihop med min familj och jag vill känna att jag trivs i hans. Han ska sticka ut lite, på något sätt. Vilket som typ! Respektera mig och mina val. Han MÅSTE gå ihop med mina vänner, för de är en del av mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: