Imorgon avslutar jag frågestunden, finns det något som är ett frågetecken för er så passa på nu!

Ska snart sova hade jag tänkt, precis kommit ut ur duschen också. As sköönt. Sitter och kollar lite på tripper till Stockholm, vill åka upp till Robban på påsklovet. (hej Robyn, du kan ju skriva din åsikt angående det där när du kommer hem från din semester lyckost! I miss you) sovgott! Puss

Postat av: Till frågestunden

Hej! Vilka bloggar följer du?? Skriv ner alla för jag är en sådan person att när jag har tråkigt så vill jag kolla bloggar men kan inte så många :(

2012-03-05 | 22:57:42
Postat av: Sandra

1. Hur tar du hand om din hund?

2. Bästavän/ bästavänner?

3. Hur tar du hand om dig själv?

4. Finns det någon vän du glidit ifrån men önskar du aldrig gjorde?

5. Beskriv en "perfekt" pojkvän för dig?

2012-03-05 | 23:02:57
URL: http://lifeeofsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Festar du mycket? Dricker du? Isf vad? Röker du? Har du lärt känna mycket nytt folk det här året? Vem är din bästavän? Tränar du? Isf var? Är du duktig i skolan? Hur ser dina betyg ut?

2012-03-05 | 23:08:31
Postat av: lina andersson

varför leker du så jävla snygg och bäst?

2012-03-06 | 15:40:07
Postat av: Robyn

JAAAAAAAAA!!! Fast jag jobbar.. Men mamma är ju ledig!

2012-03-06 | 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: