Allmänna frågor från frågestunden!

1. Varför leker du så jävla snygg och bäst? – Vadå leker? Puss på dig främling.

2. Är du populär i skolan? – Hur är man om man är populär? Som mean girls brudarna? Ingen på vår skola är populär. Alla pratar med alla när det behövs.

3. Beskriv din 'roll'  i skolan. – Chillidillaren, den glada, alltid lurar i öronen.

4. Har du sommarplaner? – Jag har Malta planerat! Åker säkert upp till Stockholm en runda också. Annars blir det att umgås med mina fantastiska vänner och mysa som bara den! Förhoppningsvis hinna med lite festivaler, spontana resor osv. Bara vanligt sommarhäng!

5. På somrarna blir du jätte brun, har du något knep för att bli det? – Jag har tur med pigmenten kan jag väl stolt säga! Båda mina föräldrar blir galet bruna, samt Martin. Så jag kan tyvärr inte tipsa dig om något för att bli brunare.

6. Hur mycket kostade dom röda skorna från Scorett? – Jag har ingen aning på exakt pris.. Men det är ju utförsäljning här i Trelleborg på Scorett. Så de var inte jätte dyra!

image description

7. Festar du mycket? – 1-2 gånger i månaden kanske. Jag är mystjej, föredrar hemmakväll med vänner/familj mer än supa skallen av mig och flörta på dansgolvet!

8. Dricker du? Isf vad? – Ja, det gör jag. Och när jag väl dricker så är det oftast cider.

9. Röker du? – Har gjort på fester, men det är så fruktansvärt avskyvärt. (vad leker jag bra ordförråd), det är äckligt helt enkelt!

10. Tränar du? Isf var? – Jag tränar ja! På Oasen i Trelleborg.

11. Är du duktig i skolan? – Jag börjar bli sämre.. Av någon anledning. Alla har sina dalar. Men mina betyg ska jag dock inte klaga på!

12. Hur ser dina betyg ut? – VG i allt!

13. Hur  tar du hand om din hud? Jag tar inte hand om den alls.. Tyvärr. Har bra gener, får inte så mycket finnar och så. Så jag behöver knappt bry mig. Sover alltid med smink.

14. Hur tar du hand om dig själv? – Ja du.. Jag sover, jag går i skola, jag tränar, äter.. Fyller dagarna med skratt! Och vips, jag är alive!

15. Hej! Vilka bloggar följer du? Skriv ner alla för jag är en sådan person att när jag har tråkigt så vill jag kolla bloggar men kan inte så många. – Oj. Jag läser faktiskt knappt bloggar.. Läser typ dom "stora", en gång i veckan. Sen kikar jag alltid in Ebbas och Nadias.

16. Anser du själv att du har ändrats mycket från Skegrie skola (årskurs fem) till nu när du går på Vannhög (årskurs nio)? – Ja, verkligen. Jag har mognat som bara den, lärt känna mig själv så mycket bättre. Mycket säkrare i mig själv och min roll här på jorden.

17. Hur tar du hand om din hy och ditt hår? – Tar inte hand om det.. Tyvärr! Jag duschar mitt hår var annan dag, för att det ska andas lite. Tvättar typ aldrig mitt ansikte.. Eller jo, ibland när jag borstar tänderna. Riktigt slarvig med sånt.

18. Hur brukar din vecka se ut? – Mina veckor är baserade på skola, vänner, läxor och träning. På helgerna är det antingen jobb eller fest. Jag lever ett helt vanligt ungdomsliv!

19. Anser du själv att du är snygg? Om du inte gör det har du verkligen synfel för du är riktigt vacker! – Aw! Tack så mycket. Alla har sina bra och dåliga dagar. Ibland tycker jag att jag är fett snygg när jag ska gå och lägga mig, hur fan det nu går till?.. Well, ibland ser jag bra ut och ibland inte, enligt mig själv!

20. Hur ser du dig själv i framtiden? – Välutbildad, Svensson liv, gift, två barn. Vila i Sverige någonstans, Göteborg, Stockholm, Kristianstad eller liknande! Ystad är också fint.. Hm!

21. Vad tycker du om Vannhög? – Tycker inte om min skola. Inte alls. Dels är där inget snyggt att lägga ögonen på, lärarna tror alla barn är einstein. Torr och tråkig skola helt enkelt!

22. Vilken linje har du valt? – Första val blev Samhälle – Media/Journalistik på John Bauer i Malmö. Ska byta igen, vet dock inte till vad.. Sån beslutsångest!

23. Känner du dig säker? – Inte alls. Tyvärr

24. Om man har otroligt dåligt självförtroende, komplex för kroppen vad hade ditt tips varit då? – Lära sig att älska sina brister. Ställa sig i spegeln varje dag och ge sig själv beröm. Vet att det låter löjligt, men det hjälper. Kan ju garantera er om att ni är inte ensamma om något. Och speciellt inte komplex.

25. Hur ser din helg ut för dig om ungefär 10 år? – Jag vill ha barn om 10år.. Så om jag har kids så blir det väl busa med dom på helgerna. Om inte så är det väl party med vännerna! Och förhoppningsvis krypa till sängs med my love.

26. Älskar du mat lika mycket som mig? – Ja Sandra, det gör jag. Mat är orgasm.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: