"Det kommer annat emellan och det är bra"

Hej babes! I may be the worst blogger in the whole wide world, but I don't mind. Atleast I've got a life.
Jaaa, vad har hänt dessa dagar då? Sussat hos baby, igår var det förfest at my place med en jävla drös fint folk, senare drog vi vidare mot Strandbaden och dansade tills fötterna skrek och vaderna krampa. (Har träningsvärk i dem idag) Vaknade av ett sms från jobb idag, skulle tydligen jobba (ops) men jag stack dit! Så jag har jobbat hela dagen. Mammi hämta mig efter jobb, vi stack och sola, handla och sen hem till Tompa (hennes boy) och åt och mös. Badade där också, så jävla längesen.. Älskar't.
Nu har jag precis städat undan från igår, sitter och väntar på Anders som ska sova här inatt. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: