Träffar jag någon annan just nu?

Anna om Svar på kommentar - Skulle jag kunna gå tillbaka till ett "ex"?:
Träffar du fortfarande Jonathan och om inte, träffar du någon annan just nu?
Hej Anna! Jag säger som såhär, jag träffar inte någon annan. Absolut inte. Varför? Jag har en hel del att bearbeta i mitt liv just nu. Att träffa en ny främmande människa, släppa honom in på livet och förklara varför jag mår som jag mår är inte så lockande just nu. Jag behöver ta itu en del med mig själv just nu! Dock hade det inte skadat med stöd från någon man tycker om. Men jag har mina vänner som väldigt bra hjälp till det också. Kram
Tumblr_ly4yj7kxkg1qhinuvo1_500_large
I just want you to be there, just so that you could hold my hand and tell me, that everything will be OK.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: