Get ready for take-off

Även om mitt objektiv glappar efter att jag tappat kameran i golvet så tar jag med kameran bestämde jag mig nyss för. Memories, det ordet slår det mesta. Har J sovande här bakom mig, verkar inte speciellt välkommen om vi säger så... Hehe. Vid kvart i tolv tar vi bussen.
Och för er som inte förstått, jag ska hälsa på min fina Robyn (I call her big sister) i Stockholm. Samt hennes amazing family. Shopping, fika (i massor) och massa annat tjejmys. Ni vet när man har hittat den där personen, som man verkligen kan prata om allt med, utan att känna sig dömd? - Där har vi Robyn. Och Ebba för den delen! Jag är lyckligt lottad. Jag vill vara framme nuuu. Kramis, ha det bra!
Sol <3 me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: