En kväll jag kommer komma ihåg, för livet.

Jag är så evigt tacksam över de vännerna jag har fått chansen att lära känna. De betyder så mycket, kärlek till er alla. Tack för ni gör mörka stunder till solglasögonbehövande ljusa stunder. Jag älskar er.
- Nadia, jag hoppas din kväll blev en minnesvärd kväll! Du förtjänar mer än det bästa av det bästa, jag vill se dig skratta så vackert och högljudt som jag vet att du kan. Du tar hela världen med storm, och jag vet. Jag vet att du kommer ta dig igenom allt, exakt allt här i livet. Med hjälp av dina nära och kära. Jag tror på dig, mer än vad jag tror på Gud. Min finaste ängel. Du är solen själv. Vi älskar dig.


Postat av: Nadia

Omg Sara... Jag vet inte ens vad jag ska säga till dig.. Din text gjorde mig tårögd, varm glad och allt på samma gång.

Igår när jag kom in och såg alla mina finaste och närmsta stå där fick jah en obeskrivlig känsla i hela kroppen. En känsla jag inte kan förklara. Ni gav mig känslan av speciell, älskad och värdefull. Ni ger så mycket kärlek, så mycket hopp och så mycket Skratt. Igår var en dag jag aldrig i hela Mitt liv kommer sluta att ha i bakhuvet, jag kommer alltid att minnas dagen som världens bästa, obeskrivliga kvällen. Kvällen igår fick mig att inse vilka äkta vänner jag har. Jag vill ge er så mycket , för det förtjänar ni! Ni e speciella var ut en av er.

Och jag kan inte tacka dig nog för allt du har gjort.

För att du fixa allt hemma hos dig, du gjorde tårtan, presenten. Allt du förstår inte hur tacksam jag är. Du är obeskrivlig Sara.



Och de sista raderna klicka verkligen någonting inne i mig, Dina ord rörde min själ verkligen och jag kan ens förklara för dig hur mycket det betyder. Du är GUDOMLIG, du är något helt speciell, helt jävla värdefull. Tack räcker inte till dig, men vi kan börja där tack för att du tror på mig som

Ingen annan, tack för dina ord som rör

Mitt hjärta, tack för den du är helt enkelt. Du säger jag tar världen med storm, det är du som gör det. Men din stora passion, din gudomliga utstrållning, din starka och modiga sida. Du är min superhero! Du är solen, och du förtjänar alltni hela världen.'och du ska veta att oavsett var jag står här i livet kommer jag alltid stå vid din sida och kolla på dig när du tar dig igenom hela världen med mod och passion. Min föreviga vackraste ängel. Jag älskar dig något så obeskrivligt!<3

2012-01-21 | 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: