Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.

Handskats med livet på mitt eget sätt. Att växa upp och bli en stark person var inget jag egentligen "strävade" efter, utan jag hade inget annat val. Än att vara stark. Och jag har ingen att tacka förutom mig själv. För i grund och botten, så är det jag, mitt inte, mitt hjärta och min själ som tagit det sista klivet. Det klivet som ingen annan kan ta åt mig. At the end of the day, all I have is me, myself and I. Det är mig själv jag ska lära mig lita på. För jag har ingen annan än mig själv när jag gräver djupare än hjärtat. För där finns saker djupare än hjärtat. Jag vet bara inte vad den delen heter. Sov gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: