Now you're gone, it's like an echo in my head.

Hej fina ni! Jag har haft en halv grym dag! Förutom att Avicii blev inställt och jag missar en galen kväll med mina flickor, så har dagen varit så himla bra! Lugn skoldag, mysig fika med Hanna och nu har jag precis hoppat i min Onepiece. Ska lägga mig i sängen och läsa på SO:n. Har prov på fredag så det är väl dags nu!
Skickar lite kärleks hälsningar till er, samt lite vardagssnack! Kram
Postat av: elin

vad är det för låt i bakgrunden? :)

2012-02-14 | 22:55:50
Postat av: Anonym

kan tipsa dig om att ändra ditt gymnasie val, JB är en jätte dålig skola. En massa idoter, poliser var varannan dag, schemat är helt åt skogen. bara ett tips

2012-02-16 | 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: