I thought I had nothing left to lose.

Ska dra på mig skorna, jackan och halsduken för att sedan promenera bort till T. Ska käka middag och sedan se melodifestivalen. Myskväll! Ha det bra.
fan i helvete vad jag vill bli brunett igen.
Postat av: C-A

så sjukt fin i båda!

2012-02-18 | 20:17:21
Postat av: Ida Niehoff

Sara..du måste vara den starkaste människan jag sett. Allting du skriver och allt jag kan läsa, jag vet inte hur många gånger jag läst några av dina fina texter och vågat gå vidare.

Jag har läst din blogg väldigt länge..Du ger mig verkligen inspiration!

Fortsätt precis som du gör snygging, lovar att du kommer gå långt! Och tack för allt du skriver!

2012-02-21 | 21:50:17
URL: http://iidaniehoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: