Like a rainbow around my heart

Hej vänner. Jag känner att jag har lite att ta igen. Just nu är det svårt att sätta finger på hur jag mår, för min period kommer snart och ni vet hur det är.. Men, ska vi utgå från denna veckan som har passerat oss, så mår jag så grymt jävla (ursäkta) bra. Det mesta har fallit på plats, jag har äntligen tagit ett steg närmre toppen. Jag har mina fantastiska vänner att tacka för det, allt stöd under denna tiden.. Jag kan inte tacka er nog för det. Nian drar sig mot sitt slut, och jag vet inte ens var mina veckor tar vägen. Jag träffar vännerna, jag pluggar, jag jobbar. Sen vet jag inte var resten av tiden går åt, men den går iallafall åt! Om drygt 2,5 månader drar jag till Malta, förmodligen en vecka i ett soligt land med pappa därefter! Ja, det går bra helt enkelt.
Kort sammanfattning angående mitt mående, liv osv. Kort sagt, det mesta är bra. Kram!
Postat av: Anonym

Du förtjänar all lycka i världen min stjärna!

2012-04-16 | 15:37:39
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: