Jag vet att du vet att det måste få ett slut

Du försöker hitta skäl att stanna kvar, han var ju snäll ett tag, hans familj är underbar. Ni har lånat pengar och köpt en lägenhet. Han vet saker om dig som ingen annan vet. Ni har varit tsm i mer än 4 år, ni har vuxit ihop och delar samma sår så du blundar och låtsas att du inte ser att alla brister som han har bara blir fler. Du ska veta att du är värd så mycket mer, han ljuger för dig och han sårar sig så lämna honom nu. Åh jag vet att det är svårt att vara själv men han ger dig ingenting du vill ha så lämna honom nu. Du kanske funderar på alla minnen som ni har, du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar, han är inte samma kille som förut
Jag vet att du vet att det måste få ett slut. Du ska veta att du är värd så mycket mer. Han ljuger för dig och han sårar dig, så lämna honom nu. Åh jag vet att det är svårt att vara själv men han ger dig ingenting som du vill ha så lämna honom nu. Du måste sluta hitta skäl att stanna kvar, han är inte bra för dig, snälla ge dig av, du borde veta att du är värd så mycket mer. Han ljuger för dig och han sårar sig så lämna honom nu. Åh jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger dig ingenting som du vill ha så lämna honom nu. Du ska veta att du är värd så mycket mer. Han ljuger för dig och han sårar sig så lämna honom nu. Åh jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger dig ingenting som du vill ha så lämna honom nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: