You had me at hello, darlin'

Har legat och snackat med Bellis en stund nu, catchat up lite! Chillaxing kallar vi det jao. Skorna är hemma, mamma dödade mig lite för det var ytterligare ett par höga. Hehe sorry dude but i like to walk on clouds. (typ?)
Jag är iallafall nöjd så resten skiter jag i. Softigt.
Ska snart sminka mig, pallar inte.. Men vid sex är det tjejkväll som gäller! Puss
Ps. Älskar när mammas vänner har varit här, och så får man en ''Städa för helvete!" lapp på sitt skrivbord. Ja, jag tycker om er också liksom.. Angry girl, aaha D.s
Postat av: Anonym

ÄÄÄLSKAR din nya bloggdesign riktigt mycket och din blogg. Du är bäst och rolig!!! mwehehhe.. have a niiiice day!!!:D

2011-09-28 | 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: