You are strong.

Jag vet att det är svårt nu, för mycket på en gång.
Men vet du vad? Du är stark och du klarar vad som helst.
Du har alltid dina vänner vid din sida, alltid.
Om du behöver något vet du vem du kan vända dig till.
För vi stannar alltid kvar. Alltid.
Detta är ingen sån vänskap som slutar för minsta lilla,
eller för ett litet bråk eller för någon gör ett misstag.
För vi är så mycket starkare än allt det,vi är verkligen det.
Vi håller ihop föralltid, i motvind och i medvind.
Kvittar hur många fel vi gör, kvittar hur många misstag..
Jag står kvar här förevigt. På just denna platsen.
Det kommer alltid vara vi. Alltid.
Jag står alltid här, jag kommer alltid hjälpa dig.

Postat av: cornelia

ny blogg :)

2011-09-05 | 20:59:34
URL: http://corneliiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: