Sammanfattning av sommaren 2011

1. Gjorde du något denna sommaren som du aldrig gjort förut?: Ja, en hel del!
2. Ångrar du något ifrån sommaren?: ''Live with no regrets''
3. Lärde du känna någon ny vän?: Ja, det gjorde jag verkligen! Bland annat Felicia och Lovisa.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej! Puh.
5. Vilka länder besökte du?: Turkiet! Haha torr sommar.

6. Är det något du sakna sommaren 10 som du ville ha sommaren 11? - Fler fester

7. Vilket datum från sommaren kommer du alltid att minnas, varför? Har faktiskt inget..
8. Vad var din största framgång sommaren 2011?:
Vågade vara mig själv fullt ut. Blev trygg i mig själv. 
9. Största misstaget?: Busa med pojkar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej, har varit frisk sommar!

11. Bästa köpet?: Mitt och Stephanies kompisarmband!

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder som vanligt I guess.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja, men det gjorde mig lika ledsen som glad ganska så snabbt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 11?: Så galet många.. Kärlek vid sista ögonkastet kanske?

15. Var du gladare eller ledsnare denna sommaren jämfört med förra?: Tråkigt nog var jag nog ledsnare. Fast där fanns dock stunder där jag inte kunde sluta le!

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Fotat, träffat fler!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
''Live with no regrets''
18. Hur tillbringade du midsommar?: Med super härligt folk hos Marcus!


19. Blev du kär i sommar?: Intresserad, inte mer!
20. Favoritprogram på TV?: Vad är TV?

21. Bästa boken du läste i sommar?: Har väl bättre saker för mig

22. Största musikaliska upptäckten?: - Åh, den där sången jag sjöng i duschen.. Va fan hette den nu igen..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar,resa?
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Umgicks med mina babes, Mirza&Stephanie

27. Finns det någonting som skulle gjort din sommar ännu bättre?: Om jag tillbringat den mer med the gang. Och vädret skulle varit bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil denna sommaren?: As always, simple but hot as hell. Haha skoja. Ganska neutral med lite fräckish saker hit och dit.

29. Vad fick dig att må bra?: Min mamma
30. Vem saknade du?: - Stephanie och Mirza. De var borta en stor del av sommaren. Annars saknade jag någon att hålla om och mysa med under sommarkvällar.




TAGEN AV: EBBA BEAUTY BENGTSSON

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: