Svar på frågestunden - Del 1

Älskar din blogg!!! – Åh så gullig! Tusen tack.

Hur gammal är du? – Jag är 15 bast!

Vad är det bästa du vet? – Kyssar och kläder.

Vad har du och Mirza för relation till varandra? För han nämns väldigt ofta i din blogg. – Vi har ingen större relation mer än väldigt bra och nära vänner.

Har ni 2 gjort något mer än vänner ”brukar” göra? – Nej, det har vi inte gjort! Vi ser varandra som vänner, that’s it

Är du oskuld? – Nej det är jag inte.

Vad är din största dröm? – Bli en bra och framgångsrik mäklare. Tror jag. Det eller stylist.. Inne i den perioden där jag tvekar en hel del på yrke så kom tillbaka om ett halvår så ska jag nog ha ett perfekt svar på den frågan! Men i alla fall få ett bra jobb.

Ifall du inte är oskuld, vem var den senaste? – En riktigt snygg en!

 

Vart praoar du? – Praoade på Kummin.

Vart jobbar du? - Kulhuset och Harmony.

Vad är otrohet? - Det är säkert olika från person till person/ från par till par. För mig är det när min partner visar intresse för någon annan, det räcker. Sexuella ting är såklart otrohet det också. Dock hade jag inte gjort värsta grejen av det om jag får höra att min pojkvän kysst en brud på en klubb om han var utomlands. Vem är hon liksom? Då hade han bara fått bevisa att det var inget mer än en en gångs grej.

Hade du kunnat gå tillbaka till ett ex? – Beror på av vilken anledning han kallas ex för.. If you know what I mean.

Har du någon kille du skulle kunna gå tillbaka till vad han än gjort mot dig? – Tyvärr ja. Känner sig lite som en toffel, en som han har runt lillfingern. Men vissa kan man inte motstå bara. Men när en person får en att känna sig som the one and only vill man bara vara hans one and only..

Tycker du det är lika okej att ha killvänner som tjejvänner? – Självklart är det de! Vissa kommer bättre överens med killar, vissa med tjejer. Vänner som vänner, kön har ingen betydelse.

Största dröm? Efter jobbdrömmarna.. Flytta ifrån Trelleborg.

Tänker du mycket på Fredrik? – En del gör jag!

Vad anser du en snygg stil för en kille och tjej? – Slänger upp ett collage! Älskar när tjejer vågar använda mycket färg och inte bara köra på de vanliga tråkiga ginatricot. Killar, skjorta/t-shirt med kofta, jeans, converse.. Daaamn! Kommer som sagt collage.
Tror du att du hade kunnat göra one night stand's när du blir äldre? – Vilken fråga, haha! Hade jag säkert men det är ju det äckligaste du kan göra.. Så jag hade nog gärna avstått.
Berätta lite om din mamma? – Min mamma är toppen av mitt liv. Vi bråkar nog mer än syskon men vi blir vänner lika snabbt igen. Jag hade inte klarat något utan min mamma, verkligen inte. Gråter jag en kväll kommer hon in och sover med mig. Hon finns alltid där, i vilka lägen som helst. Jag kan säga allt till min mamma, exakt allt. Jag hade behövt år på mig för att skriva om hur bra hon är. Och hur fantastisk mamma hon är. Övrigt om mamma.. Hon är chef inne på SOS Alarm i Malmö och är 46 år. Världens flummigaste mamma! Men jag gillar’t.
Vart klipper du dig? – Glömt vad salongen heter.. Men iallafall på Hamngatan i Trelleborg hos en frisör som heter Tanja!

Älskar din röv!!! – Haha, aw! Tack antar jag

Är Hanna bäst? – Superbäst!

Kommer du sakna henne när du åker till Malta? – Kommer sakna henne som attans!

Är du redo för gymnasiet? – Med lite kunskaper till så är jag hur redo som helst!

Är du säker på mäklar linjen eller har du ångrat dig? – Både ja och nej. Jag är ju så himla glad för kläder/styling så jag vet inte vilket jag vill riktigt

Gillar du 2 2/1 men? – LOVE IT

Vad gillar du mest med ditt jobb? – Den sociala kompetensen man får! Jag har så lätt att prata med folk jag inte känner nu när jag får testa på det så mycket.

Funderar du på att bli frisör efter du färgade mitt hår?(a) hihi
Så torr jag är.. haha, love u – Haha, faktiskt.. Dumma dig. Love you!

TJoooooo bre saraaaaaaa ;> gillar du anal sex? ;> - Bara med dig, Anonym..

Postat av: anonym

vill ta ha tillbaka fredrik ? kan du tänka dig att gå tillbaka till honom ? och har du fortfarande känslor för honom ?

2011-10-18 | 15:43:20
Postat av: Anonym

Du får gärna svara på resten av frågorna

2011-10-18 | 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: