Frågestund - Del 2

Vad har du emot tjejerna i Trelleborg? (du har nämnt att du har de i något inlägg) – Dom hatar alla, sedan är dem bästa vänner dagen efter. Med andra ord, väldigt falska!


Vad anser du är slampigt? – Håliga strumpbyxor, high heels man inte kan gå i och en kortkort billig skitklänning!

 

Har du haft sex med Mirza? – Haha nej..


Säg alla du haft sex med – Olle, Pär, kalle, Hjalmar, Nils. Haha, nej. Det tänker jag ikke göra!


Saknar du fredrik? – Don’t know.. Saknar förhållandet men om han ingår där har jag inte riktigt rett ut..

Bryr du dig mycket om mat, kropp osv? – Till viss del. Men inte alls mycket.


Tycker du det är fint med jogginbyxor och tjocktröja? – Nej, men skönt är det.


Vad tycker du om skolan? – Skolan är jag glad att jag har, tacksam över att jag har det så bra ställt att jag kan gå i skolan. Även om det är pain in the ass ibland.


Tycker du det är något fel med att ha sex efter man ha gift sig? – Absolut inte. Det är upp till var och en!!


Har du bra självförtroende? – Vissa dagar är bättre än andra. Just sayin’



P.S fin blOgg:) – Taaack så jätte mycket!

Hur tror du att din sommar 2012 kommer se ut? – Fett med partaj, sena nätter, vara hemma vid gryningen, mysiga strandpromenader med en fin en. Massvis med nya minnen, bland annat från Malta med Ebba!!


Är ni alla fyra brudar lika,eller olika?berätta om deras enskilda egenskaper.

Stephanie – Clown! Skrattar alltid med henne. Hon är min bästaste vän och ställer alltid upp. Hon är fantastisk! Hon är one of a kind. Stephanie förstår en som ingen annan, läser av mig hur lätt som helst. Vi fann varandra just in time.

Hanna – Haha lilla Hanna. En brud som total sneat på det här med att man är dum om man är blondin.. Nej, men Hanna är så jäkla skön brud. Skrattar alltid. En glad liten prick som jag är så glad över att ha i mitt liv!

Ebba – Vackra lilla Ebba. Vi är läskigt lika i vissa sammanhang. Vi har samma humor, skrattar åt allt tillsammans! Svin skön brud, hon kickar alltså. Ebba är en tjej som har allt, man kan dö av skratt med henne, två minuter senare kan man sitta och snacka om döden liksom.. Amazin is her first name!!


Hur vill du att din framtid ska se ut (med jobb,familj,boende osv) ? - Jag vill jobba med antingen mäklare eller styling. Ha två barn, pojken ska vara äldst sen en liten flicka. Eller två döttrar. Jag vill bo i Malmö, Helsingborg, Krisitanstad, Göteborg eller Stockholm!


Alltså vad händer den 27 juni?har glömt?:s motivera ditt svar hahaha! – Jag tror jag fyller år.. Sen var det något mer.. JUSTFAN, DU OCH JAG ÅKER TILL MALTA LEBBISH!!!

 

Vad för sorts killar gillar du? – De som bryr sig om en. De som utvecklar sina svar när man t.ex. smsar.. Och inte bara ” Okej J <3 ” utan mer, ”åh, vad kul! Trivdes du? Osvosv.” get it? Ja, men killar som bryr sig. Killar som kan ta mig var som helst när som helst utan att bry sig om vad andra tycker. Säkra killar. Dom ska inte vara för skrikiga. Utan de ska vara säkra i sig själv och veta var dem står. Dom får absolut inte skämmas för att ta med mig hem till sin familj. Sånt tycker jag bara är mysigt. Sen så måste dom vara roliga..

1.    Omtänksamma

2.    Roliga

3.    Säkra i sig själv

4.    Bryr sig om en så som ingen annan

5.    Romantisk till viss gräns


Finns det någon speciell kille du gillar nu? – Nej, det finns det inte..


Hur mycket älskar du mig ? - Mycket

Vilka är dina bästa vänner? – Stephanie, Ebba, Hanna, Mirza, Erik och Oliver.


Favorit färg – Marinblå, vitt, svart, senapsgul och vinrött.

Favorit affär – Bikbok, Monki, Cubus. I guess

Favorit sida till shoppning och så – Har faktiskt ingen speciell.. Skor är i alla fall Nelly!

Vilka bloggar läser du? Mina vänners, dvs Ebba, Stephanies och Hannas. Sen modebloggar så klart! Helst Victoria Törnegrens.


Favorit ämne? – Samhälle och engelska

Tycker du om skolan – Ja, ibland!

Har du bestämt dig vilket gymnasie du ska gå? – Tror det, lutar mot Drottning blanka.


Tack för frågorna! Kram på er

Postat av: YOUR SEXMATE.

"Ligger du där på marken och splattrar som en pingvin?", "Hallå Börje!", "Mirzas mormor?" , "fint väder?" , "snabblar" . haha du e grym kompis <3

2011-10-18 | 23:00:19
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

åh, drottning blanka i göteborg går jag på. precis bytt dit:)

2012-01-20 | 19:55:13
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: