Trust my words

Har du ?
Förnekat förintelsen?
Nej, skulle aldrig få för mig att göra det. Det är hemskt och ska spridas så att det inte görs om.
Sagt nej till ett samlag? Ja
Snott någons mobiltelefon? Nej, absolut inte.
Följt skilda världar? Ja!
Varit medvetslös? Nej
Gjort något riktigt dumt? Inte riktigt dumt, men dumt
Blivit full på släktkalas? Haha, de hann gå innan det brast ut?
Slagit sönder en tv? Nej, tror jag inte
Önskat att du var det motsatta könet? Ja
Åkt ambulans? Nej, aldrig
Gjort något olagligt? Jag har cyklat utan hjälm när jag var under 15 år, typ?
Fått din mamma gråta? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Nej
Slagit någon blodig? Nej, verkligen inte
Skämts över dina föräldrar ? Jo, men visar sig alltid att t.ex. mina vänner tycker de är ball istället. Soft! 
Skämt över din bästa kompis? Nej
Ätit från en papperskorg ? Usch, nej!
Senaste person som 
Sov i din säng ?
Jalle, Stephanie
Såg dig gråta? Pappa
Du gick på bio med ? Mamma&hennes vän 
Du gick på stan med? Erik&Andreas
Skällde på dig? Min bror,haha!
Tar du droger? Nej, skulle aldrig få för mig att göra det.
Vad är du mest rädd för? Att bli sårad igen och förlora någon som står mig nära
Vilka kläder sover du i ? Oftast inget, ibland trosor, och väldigt sällan tröja/trosor
Är du ett hälso freak? Nej
Vill du ha barn ? Tvillingar, en dotter, en son.
Dör!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: