THIS IS WHEN YOU WANT TO KNOW ALL ABOUT THE FUTURE

Det är jobbigt att se dig må dåligt, veta att det gör ont i dig att jag inte längre är din. Det känns så fel och så egoistiskt att bara låta det gå, veta att du mår sämst på grund av mig.. Det är inget jag vill. Jag förstår att det är jobbigt, det var det för mig också. Jag tog mig igenom det, utan din hjälp. Jag försöker få dig igenom det, med hjälp av mig själv, med hjälp av den erfarenhet jag skaffat mig med tiden.
Att gå tillbaka och förlåta vore som att ge dig tillstånd att såra mig igen. Det är inget jag klarar av, inte igen.
Men samtidigt så velar jag. Jag saknar ju allt det medförde. Men är den saknaden stor nog? Stor nog att gå med på att bli sårad igen? Kommer jag bli sårad igen? Allt står stilla, och jag kan inte göra mer än att vänta på mig själv att tänka klart.
You don't make it any easier..
Postat av: Nadia

Jag vet inte vad eller vem du menar, Men jag vill bara att du ska veta att jag finns här om du behöver prata Sara. Oavsett vad som har hänt kan du alltid komma till mig, om du behöver hjälp eller bara en vän som kan lyssna. Jag finns vid din sida alltid. Love u min fina vän.

2011-05-02 | 20:35:43
Postat av: Anonym

Menar du fredrik ?

2011-05-04 | 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: