Svar till Mia!

Mia om IT'S NOT THE SAME WITHOUT YOU HERE:
Hej sötnos!:)

Först måste jag bara berömma din blogg, den är jätte bra enligt mig, du är aktiv och den är inspirerande! Det gillar vi/jag. Och sen är du så himla söt också!! 

Har typ några frågor angående dig.. Du kan svara på dom om du vill då. 

Har du någon kille på gång just nu? och hur mycket tjänar du i timmen/månaden på ditt jobb? Vore kul o veta. Ha det bra!

Tusen tack, vad kul att höra! Gjorde min dag.

Om jag har kille på gång.. Jadu, det vet jag knappt själv haha! Duger svaret ja&nej sålänge? Så lovar jag att informera så fort jag vet! ;)
Hur mycket jag tjänar.. Jag har faktiskt ingen aning, tycker det känns dumt att fråga av någon anledning. Men jag har precis skickat in min lönelapp, så får väl snart besked på det också, och då får ni reda på det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: