ONE STEP AT THE TIME

Hade en galet bra valborg.
Började med konfirmation som sagt, gick svin bra. Allt satt där det skulle!
Fick smycken så jag kan gössla med det nu! Konfirmationen handlar ju trots allt om minne.
Ärvde mammis kors som hon fick på konfirmationen också, sånt gör en glad och rörd.
Sen vid sex körde vi in mot mamma, hämtade upp Nadia&Stephanie. Drog mot mig där Erik&Mirza satt och väntade.
Sedan kom Pontus och Andreas. Chillade med musik och saft såklart..
Mötte upp min granne (den ni) så hade thaa gaang sällskap med honom och en vän till Dala.
Där mötte vi också Hanna,Emelie&Paulina. Ja, där skojsade vi till det ganska rejält!
Drog hem till mig vid elva, då kom en hel drös med annat folk hit. Hade så jävla kul så det är sjukt.
Slutade med att Andreas,Mirza,Stephanie,Jalle och jag sov på två luftmadrasser och en säng.. Trångt men det gick!
Haha, puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: