NEVER WANT TO LET THEM GO, CAUSE THEY ARE THE CLOSEST TO HEAVEN AS I'LL EVER BE

Undarar ni vad jag gjort idag?
- *Trumvirvel* SOOOVIT!
Kul? Ne, vet inte vad jag ska blogga om.. Mer än att mitt fysiska jag mår så jävla dåligt.
Psykiska mår bra, k gudn
Puss
Postat av: Anonym

har ett par frågor som jag vill få svar på.

1. hur har du det i din skola/klass?har ni kul tillsammans?vem står du närmast?är skolan bra?



2.kan inte du berätta lite om dina närmsta vänner?folk brukar ha en bra egenskap, så kan du berätta lite om dom,hur dom är?



3.bryr du dig om skolan?sköter du dig bra?har du bra betyg och kommer i tid och så?



4.är du nöjd med dig själv?ngt du vill ändra?



5. är du alltid dig själv?



6. vem kan du inte leva utan?

2011-05-04 | 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: