IT'S NOT THE SAME WITHOUT YOU HERE

Haaalloj.
Sitter & pluggar till engelskprovet nu, hatar läxor.. Sen ska jag göra min So sak också.
Skjut mig vad jag hatar skolan. Sen är jag förkyld som en apjävel också..Häng mig dåvaa.
Fick gått till jobbet&lämnat lönelapp också, catshiiing i kassani hope.
Puss
Postat av: Mia

Hej sötnos!:)



Först måste jag bara berömma din blogg, den är jätte bra enligt mig, du är aktiv och den är inspirerande! Det gillar vi/jag. Och sen är du så himla söt också!!



Har typ några frågor angående dig.. Du kan svara på dom om du vill då.



Har du någon kille på gång just nu? och hur mycket tjänar du i timmen/månaden på ditt jobb? Vore kul o veta. Ha det bra!

2011-05-09 | 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: