I NEVER HAD NOBODY DO ME LIKE YOU

Anonym om NEVER WANT TO LET THEM GO, CAUSE THEY ARE THE CLOSEST TO HEAVEN AS I'LL EVER BE:
har ett par frågor som jag vill få svar på.
1. hur har du det i din skola/klass?har ni kul tillsammans?vem står du närmast?är skolan bra?

2.kan inte du berätta lite om dina närmsta vänner?folk brukar ha en bra egenskap, så kan du berätta lite om dom,hur dom är?

3.bryr du dig om skolan?sköter du dig bra?har du bra betyg och kommer i tid och så?

4.är du nöjd med dig själv?ngt du vill ändra?

5. är du alltid dig själv?

6. vem kan du inte leva utan?

1. Jag har det grymt bra! Vi har riktigt kul tillsammas, skrattanfall minst 3 gånger om dagen, så jävla skoj. De jag står närmast är Stephanie,Andreas, Mirza&Erik. Sen har jag de jag kan snacka med om allt också, men absolut närmast är de. Skolan är helt okej, snåla med betyg men ja, annars helt okej!

2. Stephanie. Som ni läst i tidigare inlägg är hon allt för mig. Hon har inte en bra egenskap hon har tusen. Sånt jag egentligen bara vill hålla för mig själv, berättar jag för henne. För det är inte bra att stänga inne känslor. Hon vet pretty much allt om mig, vi har nyss börjat komma närmre varandra igen, så vi lär oss fortfarande saker om varandra, men vi har en så himla stark vänskap. inget man slänger iväg. Stephanie lyssnar alltid, hon ger en otrooooligt bra råd. Utan tvekan en bästa vän till mig. Mer än det. Behöver inte sätta ord på vår vänskap. Den bara är där, och blir större och större för varje dag som går.
Resten har ni väl redan läst om? Om inte, klicka in här

3. Jag bryr mig som fan om skolan. Vill ju lyckas. Mina första betyg bestod av 12 VG resten G. Helt okej nöjd. Som jag skrev innan, vår skola är så jävla sträng med betyg.. Kommer jag i tid? Hade kunnat vara bättre, men inte mer än 5 minuter hit och dit.

4. Helt okej nöjd. (Här med, haha) Kroppen förändras, vi växer fortfarande. Försöker acceptera det.. Haha.

5. ALLTID.

6. Mamma,Stephanie,Belinda,Erik,Mirza,Pappa,Martin
Postat av: stephanie

lämnar aldrig dig,du är min livsglädje.lever för dig, jag fucking älskar dig, min bästavän. finns ingen som du <3

2011-05-04 | 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: