WAAAOW

TRÖTT.
Ska sova tills jag vaknar nu.. Ne, men dagen har varit helt okej! Fick göra allt vad man gör på café.
Ni tror inte min mamma och hennes väninna+kille kommer och fikar? Jodå! Fick lite sällskap iaf.
Slutade halv två istället för fyra. Klagar inte. Mötte Erik en snabbis också, sen drog jag ner till stan och mötte mamma&dem igen.
Köpte en ny efterlängtad morgonrock.. Men vi trodde det var onesize av någon anledning.. Vilket det visade sig att det inte var. XL, är inte riktigt min storlek.. Martin tog den. Den är skarp mörkrosa.. Man bara, hej bög.
Ha det bra
Kommer leva i min päls ett bra tag framöver..
Postat av: Anonym

var har du köpt pälsen och vad kosta den?

2011-03-23 | 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: