TAGEN AV SANDRAA

1. Är du beredd? - Alltid redo!
2. Okej då börjar vi - Let's gooo 
3. Vad heter du? - Sara Louise Göransson
4. Hur gammal är du? - 14, 15 om drygt 5-6 månader
5. Hårfärg? - Blond
6. Lång / kort? - Lång
8. Använder du bh? - Yes
9. Om ja vilken storlek har du? - 75B 
10. Färg på dina underkläder?- Korallfärgad BH och korallfärgade spetstrosor. 
11. Är du kille? - Nej
12. Är du tjej? - Ja
14. Är du singel - Ja, fri som en fågel tack och lov.
15. Skulle du kunna starta ett förhållande nu? Inte nu nu nej.
16. Är du intresserad av nån tjej/kille? - 
17. Har du ett förhållande? - Nej
18. Är du tjock? - Tjock som fan kompis!
19. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
20. Har du glasögon? - Ibland. Använder linser för det mesta.
21. Har du bra självförtroende? - Ja.
22. Har du blivit sviken nån gång? - Ja
23. Hur är ditt humör just nu? - Glad och lycklig
24. Har du testat på knark? - Absolut inte.
24. Tycker du om jordgubbar? - Lustigt.. Haah, jag älskar jordgubbar!
26. Har du druckit dig full nån gång? - Ja
27. Har du testa snusa? - Nej
28. Har du några syskon? - 2 stycken 
29. Vad har du för mobil? - Sony ericsson något. Släpp Iphone 5 någon gååång!
30. Tycker du om att sola? - Skönt! Tråkigt ibland.. Men det är grymt härligt.
32. Går du på någon sport? - Nej, gymmar?
33. Spelar du något instrument?  Nej
34. Favorit film? - Dear John, Allt för min syster
36. Vem skulle du offra allt för? - Min familj
37. Lunarstorm eller bilddagboken? - Inget förfan..
38. Vad har du gjort idag? - Gått i skolan&handlat.
39. Är du snygg? - Snygg som fan
40. Vad är de bästa med dig? - Alltid glad.
41. Vad är de sämsta med dig? - Fattar inte skämt?
42. Kan du cykla utan händer? - Ja, i två sekunder?
43. Har du moppe? - Nej, men snart.
44. Har du körkort? - Nej
45. Trivs du med det? - Har mina föräldrar och bror, så ja
46. Har du magrutor - Nej, fyfan
47. Vart bor du ? - Utanför Trelleborg
48. Trivs du där? - Helt okej stad om man bortser från en del av folket här!
49. Favorit stad? - Göteborg, helsingborg och Stockholm.
54. Hip hip hora eller fjorton suger? - Hip Hip Hora, har inte sett den andra
56. Vad tycker du om bögar? - Älskar dem! Vill ha en bögvän.
57. Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - Lång som ett skyfall. Hatar korta killar.
58. Vad tycker du om fotbolls-vm? - 20 idioter vill åt samma boll, get a life.. Tycker det är skit. förutom när min zlatis är med.
60. Om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - New York
61. Gröna lund eller liseberg? - Oh.. Gröna Lund
62. Dricker du? - Ja, ibland
63. Har du tröttnat på frågona? - Nej
64. Bra då fortsätter vi - YES
65. Har du egen dator? -  Ja
66. egen tv? - Nej, eller jo men har lånat ut den? Haha
67. Har du dvd? - Ja 
68. Har du boxer? - Ja
69. Har du stor säng? - 120 säng
70. Har du stort rum? - Nej, fyfan vad litet det är..
71. Hur många kuddar sover du med? - 3 stycken 
72. Har du bra kontakt med dina föräldrar ? - Yes
73. Sova ensam eller med någon? - Med någon
74. Vem sov du senast med? - Belinda
75. När la du dig inatt? - 22,30 hehe
76. När vakna du imorse? -  6.09 haha
77. Vad heter du på msn? - min mail eller namn namn? [email protected], saragöransson.
78. Vet du någon som äger en blogg? - Ja
79. Vad har du för mobil nummer? - 070..
80. Vem hade du senast en msn konversation med? - Poffe, Stephanie eller Maja
81. Vad ska du göra idag?-  Gymma
82. Har du en blogg? Yes ma'm
83. Isåfall, vad heter den?- www.saralouisegoransson.blogg.se

84. Vad lyssar du på just nu? - Mario
85. Vad har du på dig just nu? - tröja,linne, byxor och underkläder
86. Är du less ännu? - Nej
87. Hatar du någon? - Hatar och hatar, tycker mindre om
88. Vill du säga vem? - Nej
89. Vad gör du just nu? -  Svarar på detta och fryser ballarna av mig. :) 
90. Vem/vad saknar du? - lalala

91. Vad längtar du till? - Jag flyttar hemifrån och har jobb

92. Har du nån gång älskat flera stycken samtidigt? - Ja, om man då räknar med alla familjemedlemar och vänner på samma gång.

93. Hur ser din dream girl/boy ut? - Mörkhårig, bruna eller blåa ögon.

En omtänksam och uttåtriktad kille. LÅNG. Han ska vara sig själv i alla lägen, vara trogen.. Få mig att skratta, vara kapabel till att få mig på bra humör när jag är nere. Vara han jag kan prata om allt med, vara där när jag behöver honom, om det så skulle vara när vi är på två olika delar av jorden.

Han ska kunna trösta mig och låta mig klaga hur mycket jag vill just då, bara finnas där.

Kan skriva en roman om detta.. Men ja, tror alla har typ samma syn.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: