MINA VÄNNER

Lovade vid frågestunden att jag skulle skriva om mina vänner. Tar de närmsta, annars blir det lite många.

Belinda ''Bella'' Andersson.
Var ska man börja? Denna tjejen är så jävla grym. Vi har känt varandra i ett x antal år. Började när jag testade på handboll för första gången (fortsatte inte då).Sen visade sig att min bästa vän då var hennes kusin så vi började träffas mer. Vi var väldigt nära då också, sedan hände något som vi inte kommer ihåg men vi blev iallafall världens ovänner. Vi var det i 2 år sedan skrev hon till mig på Bilddagboken. Vi började snacka igen och till slut så tog vi mod till oss och träffade varandra igen.
Idag kan man inte sära på oss. Vi står varandra närmre än molekyler.. Bokstavligt talat.
Hon kan mig in och ut, jag kan henne in och ut. Vi kan göra cepe saker, vi kan prata allvarligt, vi kan bli irriterade på varandra, vi kan göra allt. Men framförallt, vi kan inte bråka. Det är omöjligt. Tro mig, har vi varit lite små irriterade på varandra så säger vi alltid; Fan det går inte att vara sur på dig. Sen är allt bra igen.
Belinda är bra på så jävla många sätt, hon lyssnar, hon ger råd, hon är ärlig, hon är rolig, snäll och allt det där en äkta vän ska vara. Jag hade inte klarat mig utan henne, verkligen inte. Hon är mer än en vän för mig, hon är en i familjen. Jag älskar henne något så fruktansvärt mycket, obeskrivligt.


Hanna Grym Andersson
Amazing tjej. Galet bra tjej! Vi träffades i sexan, hon flyttade till Trelleborg. Det är först nu på senare tid vi kommit närmre varandra. Vilket jag är galet glad över. Jag kan verkligen säga allt till Hanna, hon är en så jävla bra lyssnare och hon ger mig grymma råd. Jag skrattar så jag får kramp i magen varje gång vi umgås. Vi har samma humor för det mesta.. Ibland klagar hon på min humor, fast det gör alla så jag förstår henne.. hehe.
Men ja, vi har så grymt kul ihop.
Hanna är ärlig, alltid. Hon förtjänar det bästa, verkligen. Hon är en sån vän alla behöver, en som står vid ens sida även om man tar ett felsteg hit och dit. Hon är alltid där.
Jag älskar henne så otroligt mycket. Världens grymmaste person.


Erik Bror Råstrander.
Denna kille alltså.. Han är nog en av de roligaste personerna jag mött i hela mitt liv. Vet fan inte om jag orkat med en skoldag utan honom. De gångerna jag får göra det dör jag nästan.
Han är en grymt bra kille, på alla sätt&vis. Tro det eller ej, men han ger bra råd, han lyssnar (för det mesta) hehe. Man kan verkligen säga allt till honom. Vilket känns sjukt bra. Han är som en bror, det är han faktiskt. Ibland hatar vi varandra mer än allt annat, slåss och lite sånt.. But at the end of the day, så tycker vi ändå om varandra.
Vi lärde känna varandra i sexan när vi började i samma klass. Sen dess har det bara flytit på.
Man kan inte göra mer än att älska denna kille! Syskonkärlek, jao.
KOMMER OM FLER EN ANNAN DAG
Postat av: Rebecca

Haha, min kusin Erik det! Den lille coolingen. :D



Kram!

/Beccy

2011-03-19 | 01:02:02
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: