I KNOW YOUR GAME AND I KNOW THAT YOU'RE TRYING TO BE THE BEST PLAYER.

Fick en fråga angående vad jag saknar mest med att vara i förhållande och vad som blivit ''bättre'' när jag levt som singel.
Så, tar och svarar på det innan jag drar mig mot sängen

Det jag saknar mest, det är att känna mig så galet älskad som jag gjorde. Jag visste, att om jag bråkat med en vän eller gjort något fel, så hade jag fortfarande någon att vända mig till.
Jag saknar att ha någon som ligger och håller om mig på nätterna. Jag saknar att kunna ha sex när fan jag vill. Förlåt, men det går inte att förneka direkt..
Saknar att ligga och prata om allt mellan himmel och jord med någon som förstår mig till hundra procent.
Känslan av att bara vara kär liksom. Tråkigt att ha varit utan det ett bra tag nu. Men det kommer väl igen!
Vad som är skönt med att vara singel då..
LÄTT. Jag kan flörta, ragga, träffa vem fan jag vill. Och göra vadfan jag vill, med vemfan jag vill.
Sen slipper jag tänka så mycket på vad jag gör när jag är ute. Slipper tänka på om jag skriver något jag inte skulle gjort osv. Det blir lättare att bara vara liksom.
Jag behöver inte oroa mig för något stort mer.
Mina vänner&familj är mitt liv, de är de jag håller hårdast.
Har du en gång klarat dig utan en person, och de lämnar dig, så lovar jag. Du kommer klara dig lika fint utan dem, för det har du gjort tidigare. Right?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: