GRENADE

Jag och Martin satt i bilden så kommer Bruno Mars - Grenade.
Så säger Martin såhär; Denna låten är så jävla sann, en kille gör vafan som helst för att få vara med sin tjej. Vafan som helst?!
Och jag då; Ärru dum eller? Är det slut med er tjej så knullar ni runt nästa dag? Ni ser fan helt oberörda ut.
Martin; Haha, det är så jävla skrattretande att ni ser på oss så. (typ)
Så satt vi då och snacka..
Och allvarligt talat, så efter det snacket så tror jag faktiskt att killar kan bli sårade. Vi hanterar det olika bara.
Jag tror ärligt att vi tjejer dömer killar för lätt. De håller nog alla sina känslor och bekymmer inom sig istället för att dela med sig av sin sorg. De vill visa sig starka. Och det vill vi tjejer också, men jag tror vi lättare bryter samman.
Vi delar med oss av vår sorg, vilket jag tycker är bra. Det blir värre om man sitter och tycker synd om sig själv. Man blir skadad för livet. Dela med er av era problem, prata om det!
Jag menar, hur många killar har inte tagit livet av sig för att hans tjej lämnat honom? Många.
Samma sak om vi ser på det tvärtom.
Jag tycker fan inte att man ska döma killar, och killar ska inte döma oss. Vi är inte mer än mänskliga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: