GOT SOME THINGS I NEED TO SAY.

Fyfan vad mycket jag stör mig på typ 11-12-13 åringar (vet att de bara är ett år yngre än mig, så dampa inte nu kära ni) som säger att de ska börjar banta eller bli smala.
Man bara HAAAAAAALLÅ?!?! Var fan var dina föräldrar när du växte upp, typ?
Så jävla sjukt att världen är så jävla utseendefixerad idag. Tror folk lätt glömmer bort att där finns en insida bakom utsidan.
Alla dessa jävla Top Model programmen.. Det förstör verkligen unga tjejers blick på hur man ''ska vara''.
Kokar bokstavligt talat.
Peace
Tjejen i spegeln, obeskrivligt mycket snyggare.
Lider med tjejer som har ätstörningar..
Postat av: Sanna

Bloggare förstör också för alla yngre typ kissie, är skit smal och ändå bantar hon för hon måste bli smalare, helt sinnessjukt och äckligt, tjejer med kurvor är helt klart snyggare! för smala tjejer är bara äckligt det är inte snyggt men det fattar dom inte!

2011-03-21 | 21:51:06
Postat av: CECILIA ~

Jag håller verkligen med dig! Man ska vara stolt över den man är!

2011-03-21 | 21:56:55
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: casper

Där ska vara lite och ta i ;)

2011-03-23 | 21:48:14
Postat av: Julia

Äntligen nån som förstår! :D

2011-06-15 | 19:03:21
URL: http://valminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: