Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är fjorton år, femton till sommarn.
2. Jag bor med hela min familj, mamma,pappa&två bröder.
3. Jag jobbar med barn på Badhuset.
4. Jag ser as snabbt om en person ljuger eller inte.
5. Min mamma är min bästa vän. Och då menar jag verkligen det, vi kan vara lika löjliga som jag är med mina vänner. Mamma är nummer ett.
6. Jag sätter ofta höga krav på mig själv.
7. Jag vill jobba som mäklare eller stylist.
8. Vill flytta till Stockholm eller Göteborg när jag studerat klart.
9. Jag är ganska sprallig av mig, inte den lugna tysta typen om vi säger så.
10. Jag älskar mitt liv, det gör jag verkligen. Och det är tack vare alla fina personer jag har runt mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: