BÄTTRE ÄN INGET, RIGHT?

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och lycklig
Favoritgodis: Chocklad, lätt!
Är det nåt du absolut inte äter: Finns en del.. Typ pulvermos? Haha
Kläder just nu: Hotpants, linne och kofta
Musik just nu: Usher - More
Vad sa du senast: Men jag ska ju slänga dem! 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Kan fan inte någon ''tidsepok''.. Så jag vet inte haha

Sommarplaner: Leva som aldrig förr

Fisk eller badkruka: Fisk!
Saft eller alkohol: Blandat? Haha, ne. Men det kan vara godare med saft ibland, ibland är alkohol godare? Beror ju på vad man är sugen påå! 
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sol och klarblå himmel
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hemlig, Belinda och en stereo tror jag. Sånt som jag blir glad av när jag kanske hamnat i världens sämsta situation vilket en öde ö måste vara?
Spelar du nåt instrument: Haha, nej. Kan trudelutta på en gitarr eller piano emellan åt men absolut ingen höjdare på det. 
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare med stora bokstäver, tyvärr
Bästa film: Dear John
Tror på liv på andra planeter: Både ja och nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, det gör jag mycket väl.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, det gör jag inte
Har du några homosexuella vänner: Erik, hehe nee. Det tror jag inte
Tror du på mirakel: Ja, det gör jag.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja och nej. Berors på hur man ser på ordet otrogen. Det är ju olika från person till person.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, iallafall mot de som är toleranta mot mig.
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärlek är något helt sinnesjukt. Det är verkligen inget misstag. Man kan göra misstag när man är kär, men det gör inte kärleken till ett misstag.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två! Två tvillingar, pojke flicka.. Hihi
Bio eller promenad: Promenad. Helst på en sen sommarkväll vid havet, aw
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du? Hoppas jag inte?
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Skojar du.. fifan säger jag bara
Äckligaste insekten: Alla. 
Största svaghet: Förlåter folk för lätt. Kanske är bra, eller? Nej, tror det är dåligt.
Det här är jag bra på: Lyssna.
Bästa bok? Syskonkärlek
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Bli osynlig.

Vad vill du jobba som? Mäklare eller stylist.
Chips, morötter eller godis? Hm.. Älskar morötter, värsta kaninen haha. Men nej, jag vet inte
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Bloggen får stå för den delen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har ju piercing i naveln. Sen hade jag velat tatuera mig. Antingen en liten text på ett finger, eller bakom örat. En stor och betydelsefull text vid revbenen hade varit grymt!

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat!
Gungar du på stolen? Alltid i skolan
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Något jag vill göra innan jag dör.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Ja fyfan
Saltar du på maten? Aldrig
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Starkast!
Brukar du sola? Sommarn? Ja. Solarium? Ibland, typ en gång varannan månad, knappt det.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer 5 gånger.
Röker du? Nej
Snusar du? fyfan nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Inte någon jag kommer på.

Postat av: Amanda

Fin blogg !

Kolla gärna min :)

2011-03-06 | 17:46:14
URL: http://amandagibrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: