THE SKY IS FALLING

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Limegrön
färg 2: Gul
färg 3: Marinblå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja flera stycken
Fått ditt hjärta krossat: Ja, bokstavligt talat
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Välkommen till Trelleborg, där det du inte vet om dig själv, vet alla andra!
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fira den med dåvarande pojkvän,släkt,familj&vänner!
Vilken tid vaknade du idag: Runt 12
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kom hem
Någonting som du längtar till: Turkiet
Senaste gången du träffade din pappa: Timme sedan typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Lever mitt liv precis som det är av någon anledning, så inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadå
Vad gör dig irriterad just nu: Att spotify inte vill fungera
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag inte är blyg när jag träffar nytt folk

DIN FÖRSTA:
Operation: Vet jag inte
Piercing: Hål i örat
Tatuering: Ingen
Bästa vän: Chloé Nelson eller Johanna Ribbingström
Sport: Gymnastik
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Stelkramp
Förälskelse: Dejan I guess

Alkohol du drack: Cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda!! Hatar små läppar, och ögonen är dö viktigt..
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Romantisk på ett spontant sätt, haha
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

Postat av: Anonym

du går väl inte på gymnastik? & det är väl inte dina bästa vänner?

2011-06-20 | 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: