SVAREN!

1. Hade sara blivit sur om du hade typ tagit en av hennes ex? Nej det hade hon inte! Hon blir istället glad för din vän skull och hade gjort allt för att hjälpa sin vän. Hon vill hellre att hennes vänner är glada än hon själv.

2.har ni kul tsm, det ser ut som det iaf? Åh,gud ja! Vi hittar alltid på massa roliga och sjuka saker.

3.bråkar ni mkt?över småsaker och gör dom till stora saker?Absolut inte.Vi bråkar inte alls, vi tycker bara det är onödigt.Bråka över en liten sak och sen göra den stor? Bättre bara ha kul och skita i och bråka? :)
4.en fråga bara... var ditt och mirzas "föhållande" på flipp, eller var de seriöst?Bara flipp! ;)
5. hur känns det att umgås med sara , och inte umgås med nadia yagdar längre ? Att umgås med Sara känns underbart,hon förstår mig så bra och hjälper mig och vi bara skrattar och har as kul inget bråk eller så! -Tar inte upp sånt på en blogg?
6. är sara en av dina sötaste vänner ? FÖR HON ÄR RIKTIGT JÄVLA SÖT!Aw,visst är hon?Visst är hon det.
7. beskriv sara. Sara är den personen som får mig att skratta hela tiden, jag lovar. Vi kan bara sitta och snacka seriöst om allting, och verkligen va oss själva. Vi bråkar aldrig, för sånt pallar vi inte med. Vi har hellre roligt och flippar runt än att sitta och bråka?Så istället för sånt, har vi kul och litar på varandra. Hon är en galen tjej, som jag litar på. Hon har hjälpt mig riktigt mycket, verkligen. Får mig tänka på ett annat sätt & hjälper mig vad som är rätt&fel.
8. lägg ut vidio där var ni säger hur ni sminkar er :DDet hade varit kul,jag kommer nog inte ställa upp på det.Men ska tvinga Sara iallafall!
9. hur kan ni båda två vara så söta ?:O Aw, hehe!Tusen tack.
10. Har Sara förändrat dig som person?Nopp.Jag är fortfarande samma tjej som jag alltid har varit. Hon har bara hjälpt mig med vissa saker som jag kanske hade gjort annorlunda?Hon får mig att tänka mognare och det gillar jag!
11. Om du och Sara är med varandra, skiter ni då i alla andra runt om er?Nopp.Vi går typ aldrig ensamma?Vi är med Mirza&Erik typ varje dag. Men sen att vi går ensamma kan det se ut som vi skiter i folket runt omkring,men det gör vi absolut inte. Vi försöker ändå prata med flera och så.
12. Beskriv Sara som person?Har redan svarat på detta..Men kortfattat: Hon är sjukt underbar, och jag verkligen älskar henne. Hon har hjälpt mig med så många saker.
13. Tror du Sara någonsin har snackat skit om dig?Japp, för vi tyckte inte alls om varandra innan.
14. Hur många killar har Sara gjort något med/haft någon flört med efter Fredrik?3 killar.
15. Är du och Sara lika på sättet?Japp,men samtidigt olika, haha! Vi är lika på ett sätt,men ändå olika och det är skönt.
16. Vad dricker Sara på fester? har hon någonsin påverkat dig om alkohol?Hon dricker oftast cider på sistonde. Nej,aldrig!
Gillar din blogg! grymt bra! Sara tackar.
17.känns det konstigt att du nu är med sara och inte lika mycket med andra?Nej,det känns inte konstigt att vara med Sara?Att jag inte är med dom andra lika mycket..Jo.För jag stod vissa personer så nära och nu snackar vi knappt?Visst känns det konstigt..
18.tycker du att du har splittrats från vissa tjejer i klassen p.g.a att umgås med sara?Jag har splittrats från vissa i klassen ja.
19.saknar du dina förra vänner?Nu vet jag inte riktigt vilka du menar? Men.. jag umgicks väldigt mycket med Milie,Roxana och Lara. Och ja jag saknar dom, för att vi stod varandra så nära ett tag,gjorde massa saker tillsammans.
20.är hon verkligen ditt allt? för nyss va de andra tjejerna (du vet sj vem) allt för dig.Haha,klart hon är mitt allt?Ja, men mina vänner är mitt allt?Det är inte bara en person som är mitt allt?Min familj,mina vänner - Mitt allt! Så klart har jag fler som är mitt allt!
21.tycker du att du har förändrats?Nopp. Jag är samma tjej som jag alltid har varit, men Sara har fått mig att tänka annorlundare, på ett mognare sätt som jag inte hade gjort innan. Och det tycker jag om!
22.vad tycker du om mirza? han e så fucking snygg.Vem av oss ska svara?Skriver från oss båda då. Han är en underbar vän, vi har alltid lika kul med honom och han får oss och skratta och man kan prata med honom. Verkligen en underbar vän.


Tack till er som har ställt frågorna, hoppas ni fick svar på det ni ville!Kanske gör om detta igen?Hihi.
Puss på er. Nu ska jag och Sara fortsätta titta på tv och äta massa godsaker.

/Pussar från Steph & Sara.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: