never again.

det är steph..förvånade?nej..skulle inte tro det!
nej men vaknade bredvid mitt hjärta & fick snabbt fixa mig..alltid sena..alltid!
iaf,så vi drog till mirza och sen gick vi till gymmet, träffa lite folk och hade galet kul.
jag följde bara med och tittade,men ändå kul. nu duschar sara och jag sitter här.
sen ska hon fixa sig och sen drar vi och träffar folk! fett härligt.
ni vet känslan när man bara älskar livet&älskar sina vänner?när man har så kul
och vill bara stanna kvar såhär hela livet?den känslan mina vänner är underbar.
igår hade vi fett mysigt, vi hade handlar sjukt mycket och tittade på film&hade sjukt mysigt.
nu finns det inte så mycket mer och skriva..buhu! ska försöka göra ett inlägg innan vi drar,
PUSSAR! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: