du är grym

vet du hur mycket jag älskar dig?asså det är sjukt.
hur galet kul vi har det varje dag, allt vi gör är amazing.
när vi är tysta..håller det max 1 minut och så börjar vi asflabba,
alla dessa dagar har varit underbara och me like it!
hur roligt vi har haft det i skolan också, fyfan så härligt.
som idag, hur många skrattanfaller har vi inte haft?minst 20.
du är helt sjukt underbar och du betyder sjukt mycket för mig.
hur du får mig le, sättet jag skrattar med dig,den du är..underbar,bäst.
vet du hur lycklig jag är med dig?jag mår bra varje dag och ler hela tiden.
aldrig utan dig.aldrig! är så himla lycklig med dig.
det ska alltid vara stephanie<3sara, alltid.
du har lärt mig så mycket, du har gjort mig starkare, du har fått mig inse
viktiga saker.
jag har aldrig varit så här lycklig,jag har aldrig älskat mitt liv som jag gör nu
när du är med mig.aldrig! DAMN DU ÄR BÄST.
gud, du är grym asså!
jag älskar dig. nu, då, föralltid. bästavän! /S




aldrig utan dig.min fina bästavän.aldrig.love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: