WE ARE PUT IN DIFFERENT FAMILYS CAUSE GOD DIDN'T THINK OUR PARENT COULD HANDLE US IN ONE

Vet ni så glad jag är över att ha så nära killkompisar? Det är helt sjukt vad mycket man lär sig.
Erik tillexempel. Den killen vet nog allt om mig. Vi berättar allt för varandra, det är sinnessjukt. Han är en av dem första som får reda på om jag har någon på gång, en av dem jag verkligen kan vara mig själv med, prata om allt mellan himmel och jord. Han om någon är någon jag aldrig vill förlora. Ena sekunden hatar vi varandra, nästan är vi bestfriends igen.. Typiskt oss. Men vi tycker om varandra inerst inne.. Hehe!
Trodde det var omöjligt att komma så nära en kille. Men nejdå, omöjligt finns inte.
Hade inte klarat mig utan killen, aldrig!
Så tacksam jag är över att ha världens finaste vänner vid min sida. Finns inga som er!

Tjeeejer, kolla bara! Vad mer kan man begära liksom? Kör på readers! Hehe


Nummer delas ut till lämpliga flickor. Min boy ska ha det bästa! 
Nu jävlar är han skyldig mig en tjänst..
Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: